Magistra Liuba TURCHYN, kandidát ekonomických věd
|
| |
turchyn@fek.zcu.cz | ||
phone | 377633329 | |
room | UK513 |
Publications
Papers in journals- Eger, L.; Turchyn, L. Customer engagement in Facebook brand communities: A case study from automotive in the Czech Republic. E + M. Ekonomie a Management, 2024, roč.27. č.4, s.192-210, ISSN 1212-3609.
- Turchyn, L.; Kunešová, H. E-COMMERCE AS A MODERN PARADIGM OF FORMATION AND USE OF MARKETING TOOLS. Trendy v podnikání, 2022, roč.12. č.2, s.88-100, ISSN 1805-0603.
- Turchyn, L.; Guley, A.; Borys, Y. Digital money: A new era of finance. In Sborník příspěvků z konference Trendy v podnikání 2024. Plzeň : Západočeská univerzita v Plzni, 2024, s.27-33. ISBN 978-80-261-1271-6.
- Prantl, D.; Turchyn, L. Using digital marketing to present the Šumava and Bayerischer Wald National Parks. In Opportunities and Threats to Current Business Management in Cross-border Comparison 2023. Lößnitz : GUC - Verlag der Gesellschaft für Unternehmensrechnung und Controlling m.b.H., 2023, s.241-248. ISBN 978-3-86367-071-9.