Digitalizace výuky projektového managementu s využitím konceptu serious games, virtuální a rozšířené reality s ohledem na aktuální potřeby businessu
Hlavní řešitel na FEK: | doc. Ing. Martin JANUŠKA, Ph.D.Číslo projektu: | TQ01000074 | Poskytovatel: | TA ČR | |
Období řešení: | 2023-2026 |
SPOLUŘEŠITELÉ NA FEK:
- doc. Ing. Petra TAUŠL PROCHÁZKOVÁ, Ph.D.
- Ing. et Ing. Jiří PEŠÍK
- Ing. Marta NOSKOVÁ, Ph.D.
- Ing. Eva JELÍNKOVÁ, Ph.D.
CHARAKTERISTIKA PROJEKTU:
Cílem projektu je vytvoření inovativní digitální platformy pro výuku Projektového managementu (PM) obsahující modulární knihovnu digitalizovaných materiálů, která bude reflektovat nová paradigmata a potřeby dnešní doby při eliminaci bariér ve vzdělávání. Hlavní inovativní výstup je vytvoření serious game určené pro simulaci projektu v deskové i online/app verzi se zapojením virtuální a rozšířené reality, dále podcasty, MOOC, AV materiály a případové studie. Digitalizované výukové moduly budou pokrývat celý životní cyklus projektu a budou volně dostupné v režimu Creative Commons (CC).
S pomocí platformy bude zkoumán a hodnocen vliv zapojení vybraných digitálních forem výuky na proces učení se/osvojování hard a soft skills studentů PM koncipovaných pro konkrétní cílové skupiny.