Management a marketing
O nás
Výzkumný tým "Management a marketing" se zabývá aplikačně zaměřeným výzkumem v oblasti Economics a Business (50 200 FORD). Aktivity výzkumného týmu směřují do vybraných oblastí managementu a marketingu. Primárně se jedná o následující oblasti:
- Management lidských zdrojů v kontextu digitální transformace a demografických změn (doc. PaedDr. Dana Egerová, Ph.D., Ing. Jiří Kutlák, Ph.D.),
- Genderová diverzita a její vliv na výkonnost organizace (doc. PaedDr. Dana Egerová, Ph.D., Ing. Lucie Rotenbornová),
- Identifikace faktorů sociální udržitelnosti na pracovišti z pohledu pracovníků a managementu organizací (doc. PaedDr. Dana Egerová, Ph.D., Ing. David Michelini)
- Chování zákazníků v kontextu generačního marketingu (doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc., Ing. Michal Mičík, Ph.D.),
- Komunikace organizací s cílovými skupinami s využitím ICT a nových médii (doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc., Ing. Michal Mičík, Ph.D.).
- Aplikace AI v oblasti marketingu (doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc., Ing. Radek Turčáni).
Členové výzkumného týmu jsou připraveni spolupracovat na výzkumných projektech ve výše uvedených oblastech.